زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

بسی خسته ام و خوابم می آید و دیگر هیچ!! 

فکرم همش مشغوله. 

خدایــــا مواظبمی میدونم...

دارم این روزها لحظه های سختی رو میگذرونم. 

راه حلش صبره. 

اما این چه راه حلیه؟خیلی سخته.بی انصافی چقدر آخه؟ 

من چه بدی در حقـــــت کرده بودمــ؟؟؟؟؟ 

چقدر داغونمــــــــــ خدایــــــــــــــــــا.  

من تحمل ندارم.نمیـــــــــخوااااااام 

 

سختمه تنهایی زیر بارون

چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد؟؟ 

و چقدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟ 

من او را دوست داشتم... 

روزی یک قدم جلو می آیم.روزی یک آجر بــــــالا میایی. 

ما هیچ وقت همدیگر را نخواهیــــــم دیــد. 

تو همیشه فراموش میکنی برای قلعه ات پنجره بذاری.....! 

 

اینو یه جا خوندم 

بعضی وقتا از روزها لذت میبریم. 

میگیم وای خدا.خوشحالم. 

بعضی وقتا انقدر دلم میگیره.میگم ر یــــــــــــــــ دمــــــــــ به آدمای گربه صفت و  

احمق بودن خودمـــــــ  

به جهنمممممممممممم. 

من اینم 

هر کی نمیخواد هررررررررررری  

میخوام زندگی کنم.دیگه نمیخوام واسه بعضی چیزا گریه کنم.فقط میخوام که بتونم . 

میشه؟خدایا؟؟؟؟

firsl post

اگر صبر نکرد و با یکی دیگر شروع کرد معنی اش این نیست که فراموشت کرده. 

فقط تحمل نبودنت به تنهایی خیلی سخت بوده است