زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

خدا جونم.از دلـــم خبر داری؟؟؟خیلی حالم گرفته.خیلی هواش ابریه. 

بعضی وقتا آدم باورش نمیشه کسی که انقدر براش احترام قائلی یه حرفایی بزنه که دلمو اینجوری بشکنه. 

بعدشم حق به جانب باشه.یا با اینکه شاید میدونه حرفش اشتباه بوده بازم از حرص اونو تکرار میکنه. 

یعنی من مهم نبودم؟خدایا چرا ؟؟من مگه چیکار کرده بودم 

چرا همش من باید سعی کنم جلوی خیلی چیزا رو بگیرم؟چرا بقیه سعی نکنن؟ 

خدا جونم کمکم کن.آرومم کن.فقط تو قدرتشو داری....

نظرات 2 + ارسال نظر
abbas چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 00:47 http://lotbux.mihanblog.com

با سلام .وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم.امیدوارم همین طور بلاگ نویسی رو ادامه بدی.
در ضمن حقیقتش اینه که من چندی وقتی هستش که دنبال کسب و کار اینترنتی هستم و خدا رو شکر الان به درآمد خوبی رسیدم و میخواستم از شما هم دعوت کنم که به جمع ما ایرانی ها بپیوندید.و هر گونه سوالی داشتید من در خدمتم.

z.o چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 09:36 http://zar2020.persianblog.ir

سلام گلم خوبی مرسی از این که به وبم آمدی مطالب شمارو خوندن خیلی قشنگ بودن بازهم پیشم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد