زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

امروز آخرین روز تقویم 89 هست. 

امیدوارم سال دیگه رو قشنگتر شروع کنیم همه و ضعف هارو جبران کنیم و یه سال خوب 

بسازیم. 

تا ساعت 2 خواب بودم امروز.پاشدم ناهار خوردم.فردا تولد مامانمه.داداشم دیشب و بابام  

امروز کادو مامانو دادن ! من اما فردا یا امشب میدم از کجا میدونستم این خود شیرینا زود اقدام  

میکنن؟!  

امروز دیگه باید یه دور دیگه خونه رو مرتب کنیم (مخصوصا اتاقمو)  

غروب هم میریم ماهی و سبزه میگیریم و شب سفره هفت سین رو میچینم 

آخه به مامان گفته بودم آخرین روز اینارو بخریم!(از اونجایی که دیر اقدام کردیم سبزه بذاریم 

هنوز 1 سانتی متر هم رشد نکرده سبزه خودمون!

 

تخم مرغ هارو هم همون شب رنگ میکنم 

 

مامان جونم عشقم تولـــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــارکــــــــــــ 

دوستت دارمـــــــــــــــــ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماندانا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 16:17 http://wildlgtigress.blogsky.com

سلام نوروز سال ۹۰ مبارک وبلاگ جالبی داری به وبلاگ من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد