زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

رفتم حمام.آبــــــــــ داغ آدم تو خلصه میبره  

رفتم زیر دوش ایستادم سرمو بالا گرفتم و چشمام و بستم.... 

نمیدونم چند مین بی حرکت ایستادم. 

حس تازگی دارم. 

شایدم مال چند لحظه باشه فقط و دیگر هیچ!
گرمم شده.تشنمه دلم یه لیوان آب سرد میخواد. 

فردا صبح دانشگاه انتظارم را میکشد و یک روز نامعلوم.ترجیها خوب. 

احساس سر گیجه دارم همچنان قرص میخورم برای سرما خوردگی. 

ششششت آخه دختر چند بار بهت بگم لباس گرم تر بپوش؟؟؟ 

حال میکنی مزه غذاهارو درس حس نکنی؟یا وقتی سرفه میکنی سینه ات مثل  

این آقا سیگاری های سیبیل چنگیزی باشه آیا؟! 

فک کنم آخرین هفته باشه بریم دانشگاه دیگه باید گود بای پارتی بدیم تا بعد از عید. 

من برم به مراسمای بعد حمام برسم. 

گود نایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد