زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

زندگیـــــــــــــه منـــــــه

در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

میشینم و موزیک گوش میدم.  

وبگردی میکنم و متن میخونم تا اشکامو کنترل کنم. 

دلم گرفته. 

خودم روزهامو اینجوری کردم.من... 

میدونم نبایدبا این چیزا انقدر برمـــ تو خودم.اما چه کنم که دلم.... 

من کاری نکردم جز اینکه احساسمو هم بدون ترس گذاشتم وسط و اما اینکار غلطه نه... 

نکن اینکارو دختر. 

چشمام میسوزه.دوست دارم با صدای بلند گریه کنم نه ینجوری. 

من فقط دوسش دارم. 

اما......................... 

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه خدایا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من همون دختر کوچوی قبلم. 

گــــــــــــــــ ــ ــه خوردم وابسته شدم.غلطــــــــــــــ کردمــــــــ خدایا نجاتم بده از این وضع...

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر احساسی شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 19:57 http://negah-ehsas.blogfa.com

وابسته شدی به حرفای یه پسر

این کارو با خودت نکن

برو توی یه پارک قدم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد